
Stage lopen bij het leukste familiepark van Nederland?
Unieke (meewerk)stage
Tijdens je stage houd jij je bezig met het mede onderhouden van onze social mediakanalen, de website(s) en de contentsystemen voor o.a. de Madurodam app. Daarnaast ondersteun je de afdeling op het gebied van content(productie), campagnes en activaties en meer! Je proeft dus van de totale mediamix van online, offline en digitale tools, en dat bij een A-merk in de Nederlandse én internationale markt.
Wie ben jij?
- Jij volgt een hbo-opleiding in de richting van communicatie, media en journalistiek.
- Jij houdt trends en ontwikkelingen uit ‘ons vak’ in de gaten.
- Je vindt het leuk om content te maken voor social media ( en ook voor de camera ben je niet te stoppen!).
- Jij bent resultaatgericht, werkt nauwkeurig en voelt je verantwoordelijk
- Jij maakt makkelijk contact en neemt graag initiatief.
Wat kun je van ons verwachten?
- Hele leuke collega’s die jou goed begeleiden.
- Een prachtige organisatie om (werk)ervaring op te doen.
- Veel ruimte voor jouw eigen inbreng.
- Uiteraard ontvang je een stagevergoeding van € 350,- bruto per maand (op basis van 38 uur)
- Gratis lunch bij Madurodam.
- 10 vrijkaarten van Madurodam om familie & vrienden blij te maken.
Interesse?
Deze vacature staat per direct open, en sluit zodra we de juiste kandidaat gevonden hebben. Dus herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil je onderdeel zijn van onze mooie organisatie Madurodam? Stuur dan z.s.m. je motivatiebrief en cv direct naar sollicitatie@madurodam.nl t.a.v. Franca Roseboom.
Meer weten over Madurodam?
Madurodam is dé plek waar binnen- en buitenlandse bezoekers ontdekken waar ons kleine land groot in is. Sinds 1952 geeft Madurodam de grote verhalen van Nederland van generatie op generatie door. In de vorm van honderden miniaturen, tientallen doe-dingen en inmiddels 6 indoor attracties. Ons themapark is met ruim 700.000 bezoekers uit binnen- en buitenland al 70 jaar de grootste publiekstrekker van Den Haag en omgeving.
Maar Madurodam is méér dan een themapark over de grote verhalen van Nederland. Jaarlijks schenken we onze opbrengsten aan projecten die kinderen inspireren een goed mens te zijn. En hen stimuleren om verbinding te maken met andere mensen, ongeacht leeftijd of achtergrond, om zo Nederland samen mooier te maken. Sinds 1952 keerde Madurodam bijna 34 miljoen euro uit aan goede doelen, jaarlijks tussen de 600.000 en 700.000 euro.
Wat doet de afdeling Marketing&Sales?
De afdeling Marketing& Sales is verantwoordelijk voor de commerciële strategie en de positionering van dit bijzondere park. Dagelijks bouwen we aan de merkbekendheid van onze attractie in binnen- en buitenland én vertellen we hier de grote verhalen van Madurodam aan consumenten en partners wereldwijd. Hier bedenkt, ontwikkelt en optimaliseert Madurodam de multimediacampagnes, online en social content, parkactivaties en communicatiemiddelen voor, in en om het park. En dat allemaal met als doel om zoveel mogelijk bezoekers een onvergetelijk dagje uit te bezorgen.